Friday 4 December 2015

THE BEGINNING

بسم الله الرحمن الرحيم
ASSALAMUALAIKUM WBT

Actually tak tahu nak tulis apa dekat sini. Sebab dah kekok tangan ni, lama tak 'berbicara'. Kita start dengan kenalkan diri la eh. My name NurSabrina Abd Ghani. Boleh panggil Nur atau Sab atau Rien atau Ina. Tak kisah nak guna yang mana satu tapi selalunya dah biasa dengan panggilan Sab. Me 21 years old 2015. Lahir di Penang dan sekarang menetap di Kedah.

Baru je dengan jayanya menghabiskan/ menamatkan pelajaran dalam bidang Undang-Undang & Syariah dekat salah sebuah IPTS dekat Malaysia ni. Dan Insyaallah will continue my study sebab still tak puas lagi hidup as student.

Kita new blogger yang baru tengah acah2 nak mengenali dan menjejaki dunia blogger ni. Sebelum ni pernah ada blog tapi macam tak berapa nak jalan sangat. So I decide untuk closed that account. And now baru la rasa dah terbuka hati ni nak bergiat balik dalam dunia blogger.

Ilham nak berblogger ni datang dari kawan Sab sendiri. She's also blogger tapi dah lebih maju kehadapan la. Sab buat blog ni pun sebab suka2 and sekadar nak share apa yang terbuku di hati dan sanubari ni. Tak pernah pun terlintas nak famous masa buat blog ni. Tolong jangan kecam Sab ok. I'm still new dalam bidang ni.

Seriously cakap, sab memang tak pandai dalam hal2 blog ni. Template cilok dari blog kawan. Header memang hampeh la. Langsung tak tahu nak buat.
*mohon ada yang sudi buatkan*

Segala teguran dan tunjuk ajar dari orang lama amatlah saya perlukan.



Dari Abu Hurairah r.a. Sesungguhnya Rasulullah s.a.w. bersabda : "Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat maka hendaklah dia berkata baik atau diam".

No comments:

Post a Comment