Tuesday 15 December 2015

New year Giveaway By Honeyonnee.Com

http://www.honeyonnee.com/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonnee.html
بسم الله الرحمن الرحيم
Giveaway again! Let's join it. Sab ni memang pantang kalau nampak ada orang anjurkan GA or segmen. Memang semangat je nak join. Hehe. GA ni lagi la Sab semangat nak join sebab hadiah dia is minyak wangi. Just klik banner di atas untuk join.
Aku & Perfume diibaratkan seperti isi dan kuku. Aku dan perfume diibaratkan seperti belangkas. Memang tak dapat nak dipisahkan. Mana2 aku pergi, perfume pasti bersama. Boleh dikatakan tak sempurnalah hari aku without perfume. And sometimes rasa macam ada yang tak kena bila tak pakai perfume. Haha. Hebatkan penangan perfume ni? Itulah serba sedikit tentang aku & perfume.
Kalau pergi supermarket, memang tak sempurna la shopping aku kalau tak masuk tempat perfume. Kalau supermaket yang kena banyak jalan tu pun aku sanggup redah inikan pulak join GA yang hanya menggunakan tenaga tangan untuk menaip then dapat hadiah, lagi la aku sanggup.
Tarikh Tamat: 15 Januari 2016

Dari Abu Hurairah r.a. Sesungguhnya Rasulullah s.a.w. bersabda : "Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat maka hendaklah dia berkata baik atau diam".

6 comments:

  1. Good luck ...terima kasih sebab join GA ni (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2. Thank you and thank you sudi singgah sini ^_^

      Delete
  2. ain datang singgah sini !.
    ain pun join jugak .
    good luck ! :)

    ReplyDelete
  3. Thank you sudi singgah ke sini ^_^

    ReplyDelete
  4. Singgah blogwalking :)
    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari GA yang sama.. sorry lambat blogwalking ^^

    ReplyDelete