Saturday 25 June 2016

Poskad DIY by Sally Samsaiman

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mesti semua sedia tahu yang baru-baru ni Sis Sally Samsaiman ada menganjurkan satu giveaway. Alhamdulillah. Rezeki sekali datang bertalu-talu. Sab terpilih sebagai salah seorang PEMENANG dalam giveaway berkenaan. Mula-mula tertanya-tanya juga, apa tu poskad? Bila dah dapat baru la tahu, rupanya poskad tu macam sekeping gambar. Cantik sangat tempat yang ada dalam gambar tu. Colourful. Baru-baru ni tempat yang ada dalam psokad tu masuk dalam tv. Kalau tak salah masuk Bersamamu kot yang episod tunaikan hajat dua beradik yang teringin ke Melbourne. Kalau tak salah Sab la. Dah tak ingat sangat.
 Ni lah tempat yang Sab maksudkan tu.
Siap ada ucapan plus personal card lagi.

Sampai sini dulu. Oo btw thank you Sis Sally sebab sudi bagi hadiah ni pada Sab even Sab dah lambat bagi detail Sab hari tu. Mana tak nya, orang buat pengumuman pemenang pun Sab tak sedar. Seminggu ke berapa hari entah baru perasan. Haha. Ok lah. Bye!!

Dari Abu Hurairah r.a. Sesungguhnya Rasulullah s.a.w. bersabda : "Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat maka hendaklah dia berkata baik atau diam".

8 comments:

  1. waaa! bestnya dpt surat! hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... Best sangattt. First time Sab dapat ^_^

      Delete
  2. Woooowwwww .. Bestnyaaa .. Tahniah sab ^^

    ReplyDelete
  3. Hi Sab! baru perasan ada post ni...thanks for the entry and congrats again :)

    ReplyDelete