Sunday 10 January 2016

NEW YEAR GIVEAWAY 2016 BY IZYAN ATHIRAH

بسم الله الرحمن الرحيم
ALLAH SELAMATKAN KAMU, ALLAH SELAMATKAN KAMU, ALLAH SELAMATKAN IZYAN ATHIRAH, ALLAH SELAMATKAN KAMU.
|one more one more|
HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO IZYAN ATHIRAHHAPPY BIRTHDAY TO YOU.
Hari ni mood nak wish birthday orang. Tak kisah la dah lama lepas ke apa, tetap juga nak wish. Hehe. Sab doakan semoga blogger Izyan Athirah @ Izyan Yan Cinnamon di panjangkan umur, di murahkan rezeki sentiasa hendaknya, diberi kebahagiaan di samping keluarga tercinta, menjadi blogger yang hebat hendaknya (sebenarnya dah hebat sangat. hehe), diberikan kesihatan yang baik serta dijauhkan dari sebarang bahaya ataupun fitnah dunia. Insyallah.

Rasa macam itu je yang nak wish. Hehe. Simple je sebab Sab tak pandai sangat nak berkias-kias dalam berucapan. Kalau nak join segmen giveaway ni, boleh klik banner di atas. Syaratnya pun tak sesulit yang dijangkakan.

Dari Abu Hurairah r.a. Sesungguhnya Rasulullah s.a.w. bersabda : "Barangsiapa yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat maka hendaklah dia berkata baik atau diam".

7 comments:

  1. Wsalam. Most welcome and thank you sudi singgah sini ^_^

    ReplyDelete
  2. Thank you sudi singgah ke sini ^_^

    ReplyDelete
  3. Saya dtg lagi untuk membuat terjahan kali kedua hihi Pasni tak dak dh terjah entry tunggu saja keputusan pada 8/2 ^^

    P/S:Harap awak sudah mengikut syarat yang ditetapkan,Sila jujur ye,dah ikuti syarat alhamdulilah semoga ia dapat mengerat kan lagi silaturahim sesama kita :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sudi terjah sini lagi ^_^ Insyaallah semua syarat yang telah ditetapkan telah pun dipenuhi sebelum Sab publish entry.

      Delete
  4. Wsalam. Insyaallah. Terima kasih singgah ke sini ^_^

    ReplyDelete